Łączność ma zasadnicze znaczenie dla przedsiębiorstw detalicznych, zarówno w sklepie, jak i za kulisami. Oto, w jaki sposób może pomóc symec detalicznych usług oprogramowania i sprzętu.
Oprogramowanie i rozwiązania dla handlu detalicznego
Krajobraz handlu detalicznego został przekształcony przez nowe technologie, takie jak inteligentne urządzenia, czujniki Internetu rzeczy i narzędzia mobilne. Niezależnie od tego, czy ludzie robią zakupy w sklepie, online, czy łączą oba, odpowiednia technologia będzie niezbędna do zapewnienia klientom bardziej angażującego, wysokiej jakości doświadczenia niż kiedykolwiek wcześniej i uwolnienia pełnego potencjału działalności sprzedawców detalicznych.
Jak najlepiej wykorzystać środowisko wielokanałowe
Jednym z największych wyzwań dla każdego sprzedawcy detalicznego jest utrzymanie efektywnego doświadczenia we wszystkich kanałach, ponieważ granice między sklepem a internetem stają się coraz bardziej zamazane. W tym środowisku wielokanałowym sprzedawcy detaliczni muszą dostosować swoją działalność do tych zmieniających się oczekiwań.
Do kluczowych wyzwań, które należy wziąć pod uwagę, należą:
- Potrzeba mobilnych rozwiązań w punktach sprzedaży
- Zaawansowana infrastruktura “kliknij i zbieraj”
- Integracja narzędzi mobilnych
- Skuteczne rozwiązania do zarządzania zapasami
- Szybkie realizacja zamówień wielokanałowych
Przekształcanie powierzchni handlowej
Zaspokajanie potrzeb dzisiejszych zaawansowanych technologicznie klientów, niezależnie od tego, jak chcą współpracować, jest niezbędne, jeśli sprzedawcy wielokanałowi mają odnieść sukces. Na przykład 71 kupujących wydaje więcej w sklepie niż w Internecie, podczas gdy trzy czwarte (75) chce mieć możliwość odbioru towarów zamówionych online w sklepie. Będzie to oznaczać inwestowanie w szereg sprzętu technologicznego i oprogramowania.
Kluczowe obszary, które należy wziąć pod uwagę, to:
- Narzędzia oparte na lokalizacji
- Narzędzia do planowania zapasów i popytu oparte na si-si
- Systemy mobilne i samoobsługowe POS
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Jak odpowiednie narzędzia Symec przejmują Twoją markę na wyższy poziom
Symec oferuje szereg rozwiązań dla sprzedawców detalicznych, które mogą pomóc im w rozwijaniu możliwości omnichannel, w tym usługi sprzętowe i programowe, które mogą zmienić sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami i zarządzają ich działalnością bardziej efektywnie i tanio. Nasze rozwiązania analityczne oferują również użyteczne informacje, które pomogą zoptymalizować ich wydajność na każdym etapie działalności marki.
Nasze narzędzia i usługi obejmują:
- Systemy POS
- Rozwiązania “kliknij i zbieraj”
- Narzędzia płatnicze
- Rozwiązania instalacyjne, przemieszczania i konfiguracji
- Skanery zapasów i zapasów
- RFID i inteligentne narzędzia Wi-Fi
- Rozwiązania do analizy biznesowej
Skontaktuj się z Symec już dziś, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasze narzędzia i usługi mogą pomóc Ci zapewnić wyjątkowe wrażenia klientów we wszystkich kanałach.