usług naprawy urządzeń konsumenckich.
Certyfikowane usługi naprawy i wsparcia sprzętu
Poza gwarancją
Przypadkowe uszkodzenie
Oryginalne części
26-punktowy czek
Opcje naprawy
NAPRAWA UMOWY
Symec oferuje szeroką gamę usług kontraktowych na naprawy urządzeń konsumenckich, w tym nasze wiodące w branży usługi logistyczne i rozwiązanie SYMEC HUB, w którym można łatwo rejestrować i śledzić swoje naprawy.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Symec może zmniejszyć twoje wyzwania biznesowe, które mogą stworzyć z wadliwych lub uszkodzonych urządzeń mobilnych.
naprawa ceny ustalonej
Jeśli masz zepsute urządzenie, które nie jest objęte jednym z naszych wiodących na rynku kontraktów naprawczych, nie stanowi to problemu. Oferujemy szeroką gamę usług naprawy cen stałych dla wszystkich głównych producentów.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać ofertę naprawy w stałej cenie za zepsute lub wadliwe urządzenia mobilne.
Naprawy ekranu
Wymiana baterii
Resetowanie ustawień fabrycznych
Porty ładowania
Gniazdo słuchawkowe
Kamery
Usterki sygnału
Wymiana płyty głównej
Naprawa serwisowa
Wszyscy nasi zakontraktowani klienci zajmujący się naprawami uzyskują dostęp do naszego innowacyjnego SYMEC HUB
- Zarejestruj swoje zadania naprawcze tutaj
- Awarie urządzeń, dzięki czemu można określić, gdzie mogą być wyzwania
- Zidentyfikuj trendy, aby upewnić się, że odpowiednia liczba urządzeń znajduje się w każdej lokalizacji w okresach szczytu
- Dodatkowe szkolenia dla magazynów o wysokim wskaźniku awaryjności
- Wymień ocenę, określając, gdzie prowadzone są prace
Naprawa usług logistycznych
PRZESYŁKA NASTĘPNEGO DNIA Z INSCENIZACJĄ
Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Wadliwe urządzenie jest wysyłane z powrotem do Symec przez klienta. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.
NASTĘPNEGO DNIA SWAP NIE-TECH
Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Uszkodzony zespół jest odbierany w punkcie, w gdy jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.
WYMIANA KURIERA TECHNICZNEGO
Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane do klienta za pośrednictwem kuriera technicznego, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Wadliwe urządzenie jest odbierane w punkcie, w którym jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera, który będzie również przeprowadzał wymiany kart SIM i inne związane z tym usługi techniczne, takie jak inscenizacja ostatniej mili. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.
NASTĘPNEGO DNIA SWAP NIE-TECH
Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Uszkodzony zespół jest odbierany w punkcie, w gdy jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.
WYMIANA KURIERA TECHNICZNEGO TEGO SAMEGO DNIA
Symec mają wstępnie przygotowane zapasy buforowe zlokalizowane w całym kraju w strategicznych FSLs. Jednostka zastępcza jest wysyłana za pośrednictwem kuriera technicznego do klienta, tak aby dotarła w ramach konkretnej umowy SLA uzgodnionej na początku kontaktu – umowy SLA mogą wahać się od 1 godziny do 8 godzin. Wadliwe urządzenie jest odbierane w punkcie, w którym jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera, który będzie również przeprowadzał wymiany kart SIM, wymiany kart SD i inne związane z tym usługi techniczne, takie jak inscenizacja ostatniej mili, naprawa Symec i powrót urządzenia do zapasów buforowych.
ODBIERZ ZASYSANIE
Symec mają Forward Stock Lokalizacje (FSL) w całym kraju z pre-etapowe zapasów buforowych in situ. Użytkownik udaje się do FSL i przeprowadza zamianę tego samego dnia (skrzynki FSL są zabezpieczone kodem. Albo Symec, albo helpdesk dostarczają kod). Użytkownik zabiera urządzenie z FSL i za pośrednictwem kuriera technicznego, aby dotarło następnego dnia. Wadliwe urządzenie jest zwracane do Symec, naprawiane i zwracane do magazynu buforowego kurierem.
BUFOR BUFORU BUFOR
Klient posiada wstępnie przygotowane zapasy buforowe w całym kraju, które są przechowywane w strategicznych lokalizacjach. Użytkownik przechodzi do strategicznej lokalizacji i przeprowadza zamianę tego samego dnia. Użytkownik pobiera jednostkę zastępczą ze strategicznej lokalizacji i pozostawia wadliwe urządzenie w lokalizacji. Wadliwe urządzenie jest wymieniane w strategicznej lokalizacji zgodnie z usługą logistyczną Next Day Non-Tech Swap, jednostka zamienna jest zwracana do wstępnie rozsysklonego zapasu buforowego w strategicznym miejscu, a wadliwa jednostka jest naprawiana i zwracana do zapasów buforowych, które są przechowywane w bazie Symec.