Unitech
Mobilne rozwiązania Workfoce oparte na chmurze
Cognito iQ Mobile
Zarządzanie pracownikami mobilnymi
Cognito iQ Mobile to bezpieczne, odporne, wieloplatformowe rozwiązanie zaprojektowane z myślą o obsłudze funkcji wykonywanych przez pracowników terenowych. Ich aplikacja umożliwia krytyczne dla biznesu przepływy pracy, które prowadzą pracowników przez cały dzień, zapewniając spełnienie oczekiwań klientów poprzez zgodne i wydajne procesy.
Cognito iQ
Niezależni dostawcy oprogramowania
Rozwiązania do zarządzania pracownikami mobilnymi i analityka
Opracowują najbardziej zaawansowane rozwiązania do zarządzania pracownikami mobilnymi i analizy wydajności operacyjnej na świecie.
Z tego powodu największe nazwiska w dziedzinie usług terenowych, zarządzania obiektami, logistyki kurierskiej i detalicznej oraz usług użyteczności publicznej polegają na platformie Cognito iQ do prowadzenia działalności mobilnej siły roboczej. Rozwiązania, które są wysoce funkcjonalne, solidne i niezwykle niezawodne. Obsługują ponad 40 000 pracowników mobilnych, inżynierów, techników i kierowców w terenie, przetwarzających miliony bitów danych każdego dnia.
Konsultanci Cognito
Mają wysoce wyspecjalizowany zespół konsultantów z ponad 65-letnim doświadczeniem, którzy poprowadzą Cię przez wdrożenie od początku do końca, dostosowując rozwiązanie do Twoich celów i minimalizując zakłócenia w Twojej firmie.
Ich unikalny proces doradztwa identyfikuje obszary możliwości operacyjnych i handlowych oraz zapewnia jasną ocenę kosztów, dostaw i zwrotu z inwestycji.
Ich służba
Wewnętrzny zespół z siedzibą w Wielkiej Brytanii, oferujący porady ekspertów i wsparcie 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
Ich proaktywne podejście do usług zapewnia, że ich klienci zdają sobie sprawę z maksymalnych korzyści z inwestycji zarówno teraz, jak i w przyszłości.
Od pierwszego punktu kontaktu po nasze bieżące wsparcie wewnętrzne w Wielkiej Brytanii, starają się zapewnić najlepszą doskonałość klienta.
Oferują szereg usług wsparcia, w tym:
- Dedykowani wykwalifikowani menedżerowie usług ITIL
- Regularna obsługa i przeglądy kont
- Doradztwo i wsparcie dla ciągłego doskonalenia
- Wewnętrzny dział pomocy technicznej
- Wsparcie dla oprogramowania mobilnego i infrastruktury
- Zarządzanie siecią, monitorowanie i wsparcie