Naprawy poza gwarancją

Przypadkowe uszkodzenia

Oryginalne części zamienne

26 stopniowa kontrola jakości po naprawie

Usługi naprawy telefonów komórkowych i tabletów dostarczane przez Symec zostały zaprojektowane tak, aby oferować w pełni elastyczne rozwiązania wsparcia dla Twojej firmy, zapewniając maksymalny czas pracy, oraz optymalizację kosztów utrzymania floty urządzeń mobilnych w Twojej firmie.

Rodzaje napraw

Kontrakt serwisowy

Symec oferuje kontrakty serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta, pozwalające utrzymać pełną sprawność floty urządzeń konsumenckich. Klienci otrzymują dostęp do naszego innowacyjnego portalu SYMEC HUB, w którym można łatwo rejestrować i śledzić przebieg napraw.

Naprawa poza kontraktem serwisowym

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak firma Symec może zmniejszyć wyzwania biznesowe wynikające z wadliwych lub uszkodzonych urządzeń mobilnych.

Naprawy uszkodzonych wyświetlaczy

Wymiana baterii

Naprawa oprogramowania

Naprawa portów ładowania

Naprawa portów audio

Naprawa aparatów

Naprawa anten

Naprawa płyt głównych

Wszyscy nasi klienci otrzymują dostęp do naszego innowacyjnego portalu SYMEC HUB.

W SYMEC HUB zarejestrujesz swoje zlecenia naprawy i będziesz miał wgląd do wszystkich swoich zleceń, oraz do bieżącego statusu naprawy.

Portal dostarcza zaawansowaną funkcjonalność odnośnie tworzenia raportów z napraw dla dużych flot urządzeń.

Pełna integracja z aplikacją OPTIMISE pozwalającą na podgląd rzeczywisty kondycji urządzenia.

Dodatkowe usługi logistyczne dla napraw

WYSYŁKA NASTĘPNEGO DNIA W PEŁNI SKONFIGUROWANEGO URZĄDZENIA

Symec zarządza buforowym stockiem dla floty Twoich urządzeń. Urządzenie zastępcze wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło do niego następnego dnia roboczego. Wadliwy egzemplarz odsyłany jest przez klienta do Symec. Firma Symec dokonuje naprawy i uzupełnia stock buforowy o naprawione urządzenie.

Uzyskaj wycenę naprawy urządzenia konsumenckiego

Wspierane urządzenia