Poza gwarancją

Przypadkowe uszkodzenie

Oryginalne części

26-punktowy czek

Mobile Phone and Tablet maintenance services from Symec are designed to offer fully-flexible support solutions to your business providing maximum “up- time” and peace of mind. We go further though – our industry-leading services allow us to be proactive, going far-beyond standard “repair” – reducing the business challenges you face when your devices are out of use.

Repair Options

NAPRAWA UMOWY

Symec oferuje szeroką gamę usług kontraktowych na naprawy urządzeń konsumenckich, w tym nasze wiodące w branży usługi logistyczne i rozwiązanie SYMEC HUB, w którym można łatwo rejestrować i śledzić swoje naprawy.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Symec może zmniejszyć twoje wyzwania biznesowe, które mogą stworzyć z wadliwych lub uszkodzonych urządzeń mobilnych.

naprawa ceny ustalonej

Jeśli masz zepsute urządzenie, które nie jest objęte jednym z naszych wiodących na rynku kontraktów naprawczych, nie stanowi to problemu. Oferujemy szeroką gamę usług naprawy cen stałych dla wszystkich głównych producentów.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać ofertę naprawy w stałej cenie za zepsute lub wadliwe urządzenia mobilne.

Naprawy ekranu

Wymiana baterii

Resetowanie ustawień fabrycznych

Porty ładowania

Gniazdo słuchawkowe

Kamery

Usterki sygnału

Naprawa serwisowa

Wszyscy nasi zakontraktowani klienci zajmujący się naprawami uzyskują dostęp do naszego innowacyjnego SYMEC HUB

  • Zarejestruj swoje zadania naprawcze tutaj
  • Awarie urządzeń, dzięki czemu można określić, gdzie mogą być wyzwania
  • Identyfikowanie trendów w celu zapewnienia odpowiedniej ilości urządzeń w każdej lokalizacji w okresach szczytowych
  • Dodatkowe szkolenia dla magazynów o wysokim wskaźniku awaryjności
  • Wymień ocenę, określając, gdzie prowadzone są prace

Repair Logistics Services

PRZESYŁKA NASTĘPNEGO DNIA Z INSCENIZACJĄ

Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Wadliwe urządzenie jest wysyłane z powrotem do Symec przez klienta. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.

NASTĘPNEGO DNIA SWAP NIE-TECH

Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane za pośrednictwem kuriera do klienta, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Uszkodzony zespół jest odbierany w punkcie, w gdy jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.

WYMIANA KURIERA TECHNICZNEGO

Symec etap jednostki zapasów buforowych, który jest przechowywany w bazie Symec. Urządzenie zastępcze jest wysyłane do klienta za pośrednictwem kuriera technicznego, tak aby dotarło następnego dnia roboczego. Wadliwe urządzenie jest odbierane w punkcie, w którym jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera, który będzie również przeprowadzał wymiany kart SIM i inne związane z tym usługi techniczne, takie jak inscenizacja ostatniej mili. Symec naprawy i zwrotu urządzenia do zapasów buforowych.

ODBIERZ ZASYSANIE

Symec mają Forward Stock Lokalizacje (FSL) w całym kraju z pre-etapowe zapasów buforowych in situ. Użytkownik przechodzi do FSL i przeprowadza zamianę tego samego dnia (pola FSL są zabezpieczone kodem. Symec lub helpdesk podają kod). Użytkownik pobiera urządzenie z FSL i za pośrednictwem kuriera technicznego, aby dotarło następnego dnia. Wadliwe urządzenie jest zwracane do Symec, naprawiane i zwracane do magazynu buforowego kurierem.

WYMIANA KURIERA TECHNICZNEGO TEGO SAMEGO DNIA

Symec mają wstępnie przygotowane zapasy buforowe zlokalizowane w całym kraju w strategicznych FSLs. Jednostka zastępcza jest wysyłana za pośrednictwem kuriera technicznego do klienta, tak aby dotarła w ramach konkretnej umowy SLA uzgodnionej na początku kontaktu – umowy SLA mogą wahać się od 1 godziny do 8 godzin. Wadliwe urządzenie jest odbierane w punkcie, w którym jednostka zastępcza jest dostarczana przez kuriera, który będzie również przeprowadzał wymiany kart SIM, wymiany kart SD i inne związane z tym usługi techniczne, takie jak inscenizacja ostatniej mili, naprawa Symec i powrót urządzenia do zapasów buforowych.

BUFOR BUFORU BUFOR

Klient posiada wstępnie przygotowane zapasy buforowe w całym kraju, które są przechowywane w strategicznych lokalizacjach. Użytkownik przechodzi do strategicznej lokalizacji i przeprowadza zamianę tego samego dnia. Użytkownik pobiera jednostkę zastępczą ze strategicznej lokalizacji i pozostawia wadliwe urządzenie w lokalizacji. Wadliwe urządzenie jest wymieniane w strategicznej lokalizacji zgodnie z usługą logistyczną Next Day Non-Tech Swap, jednostka zamienna jest zwracana do wstępnie rozsysklonego zapasu buforowego w strategicznym miejscu, a wadliwa jednostka jest naprawiana i zwracana do zapasów buforowych, które są przechowywane w bazie Symec.

Get a fast quote on consumer device repairs